fredag den 5. oktober 2007

Hello from the outback!

I et par dage har jeg ikke kunnet komme paa nettet, men nu har jeg for et stund laant en pc af en aeldre mand paa 76, som er paa nettet! Saa maa billeder mm. vente.
Vi befinder os paa en campingplads i Taroom sydvest for Brisbane, tror jeg. Jeg sidder i en gammel rutebil, som er lejrkontoret! PCen er lejrchefens, som sidder og drikker en oel sammen med John. Hans bedstefar var dansker, men blev farmer her. Maaske faar vi en lille thunderstorm - det lyner i det fjerne. Lige nu er Rita og Karen i gang med at stege kyllinger, som vist snart er faerdige, saa jeg slutter her.
Alt vel i Outbacken. Kaerlig hilsen
Carsten

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Australiensfarere

Det lyder meget spændende med alt det I oplever. Fortsat god tur

Karin og Gert

PS. Hvem skal vi sidde ved siden af i Det musiske Hus d. 10/10

Jens M sagde ...

Hej globetrottere.
Jeg følger med stor fornøjelse med på din blog. Det er jo næsten, som at være med, men der er jo nogle der må arbejde for at andre kan nyde det. Jeg er lige kommet hjem fra årsmøde i Odense. Du kan sige til Karen, at hun gik glip af et par gode dage....
Fortsat god tur.