torsdag den 27. september 2007

Carsten i Australien - sammen med ....

Dette er min debut som "blogger". Jeg står umiddelbart foran en rejse til Australien sammen med min kone Karen og to venner, Rita og John.
Det er min hensigt at skrive om vore oplevelser, efterhånden som de kommer, og så vidt det er muligt.
Turen starter i København og går via London til Hong Kong, hvor vi er et døgn. Derfra til Sydney, som vi bruger tre dage på.
I autocamper går det så nord på langs kysten - med svinkærinder ind i landet.
Vi slutter i Cairns med en tur til Great Barrier Reef og en tur ind i regnskoven.
Fra Cairns flyver vi til Ayers Rock og tager en guidet tur "in the outback" på 2-3 dage.
Derfra flyver vi via Melbourne hjem.
Turen begynder den 29. september - men jeg ved ikke, hvornår det lykkes mig at få det første indlæg indlæst.

Med venlig hilsen
Carsten Thomasen

2 kommentarer:

Jim Bodil sagde ...

Hej Carsten,
Welcome downunder. Glad you bypassed Dubai as it is still 41 c here. Enjoy your trip BUT don't eat to many grubworms.

Hej hej

Anonym sagde ...

Jeg vil ønske jer en god rejse, og håber I får rigtig mange spændende oplevleser. Vi passer "butikken" mens I er afsted. Hilsen Roland KFBU.